stel uw vraag
Administratieve diensten Administratieve diensten

PBBZ, gespecialiseerd in bedrijfsadministraties voor MKB-bedrijven en ZZP-ers.

Voor onze accountancy diensten maken wij gebruik van eAccounting van

Centraal binnen onze visie staat dat wij onze cliƫnten zo breed mogelijk willen ondersteunen en adviseren bij alle thema's tijdens de levensloop van het ondernemerschap. Dit doen we door het inzetten van kennis, ervaring en deskundigheid en het beschikbaar stellen van de juiste tools.

Heeft u een specifiek vraagstuk waar u wellicht ondersteuning bij nodig heeft?
Mail ons uw verhaal op info@pbbz.nl of neem telefonisch contact op via +31(0) 75 616 46 73

Ons team van administratieve dienstverleners is gespecialiseerd in het verzorgen en bijsturen van uw totale administratieve bedrijfshuishouding en het genereren van periodieke managementinformatie. Dit kan op locatie of vanuit ons kantoor in Zaandam. U kunt daarbij zelf kiezen door wie u de arbeidsintensieve invoer van de financiƫle gegevens laat verzorgen. U kunt dit als bedrijf zelf verzorgen, of het uit handen geven aan een medewerker van PBBZ. In het eerste geval verzorgen wij desgewenst het opstellen en presenteren van de periodieke gegevens. Welke optie u ook kiest, u bent met onze administratieve diensten altijd verzekerd van heldere en betrouwbare cijfers.

Meer weten?

Even verder praten?

Wilt u een keertje afspreken of via e-mail verder overleggen over de mogelijkheden hiervan? Neem dan contact met mij op via de gegevens hiernaast.

Raymond Sepp

Directeur / MKB adviseur r.sepp@pbbz.nl +31(0) 75 616 46 73

Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op fiscaal, juridisch en HR gebied?