stel uw vraag
Loonadministratie Loonadministratie

Loonadministratie en personeelsadvies

Het voeren van een loonadministratie is een gecompliceerde aangelegenheid, niet alleen door de hoeveelheid aan specifieke regelgeving, maar ook door de veranderende regelgeving. Onze specialisten van de loonadministratie zijn hiervan continue op de hoogte en zorgen ervoor dat de loonadministratie tot in de kleinste details wordt verzorgd. PBBZ is uw persoonlijke adviseur met kennis van diverse branches en uitdagingen in het personeels- en salarisgebied.

Heeft u een specifiek vraagstuk waar u wellicht ondersteuning bij nodig heeft?
Mail ons uw verhaal op info@pbbz.nl of neem telefonisch contact op via +31(0) 75 616 46 73

Tegen een kleine maandelijkse vergoeding per personeelslid verzorgen we de loonslips, aangiftes loonheffing, jaar opgaves en een verwerkingsoverzicht van de grootboekrekening ten behoeve van uw eigen administratie. Voor DGA’s hanteren wij speciale tarieven op afspraak. Tevens kunnen wij u ondersteunen en begeleiden bij het maken van loonberekeningen, onkostenvergoedingen en autokostenregelingen.

Wij werken met een gebruiksvriendelijk portaal voor een digitale salarisverwerking en dienstverlening. Tevens kunt u gebruik maken van opties als digitale loonstroken, werknemersportalen, goedkeuringsstromen etc.

Meer weten?

Even verder praten?

Wilt u een keertje afspreken of via e-mail verder overleggen over de mogelijkheden hiervan? Neem dan contact met mij op via de gegevens hiernaast.

Raymond Sepp

Directeur / MKB adviseur r.sepp@pbbz.nl +31(0) 75 616 46 73

Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op fiscaal, juridisch en HR gebied?